zondag 16 maart 2014

The start of a journey......

Welkom!

Het heeft even geduurd maar ik ben eindelijk zover dat mijn blog ´live´ gaat. Nooit geweten dat je zoveel keuzes moet maken als je een blog wilt opstarten. Bijv. wat ga je allemaal op je blog zetten, hoe gaat het eruit zien en misschien wel het meest belangrijke: wat wordt de naam van je blog?

De meeste namen die ik had verzonnen waren op de een of andere manier al vergeven. Achteraf logisch want er zijn al zoveel leuke blogs die over papier, stempels, inkt en alle aanverwanten artikelen gaan. Ontzettend leuk allemaal om te lezen maar dat maakte de naamkeuze wel moeilijker.
 
Uiteindelijk viel het kwartje toen ik een reisprogramma zat te kijken. Want reizen is namelijk mijn andere `passie`. Het liefst zo veel, zo vaak en zo ver mogelijk ;-)
En op het gebied van papier, stempelen etc ben ik redelijk nieuw en is het nog een echte ontdekkingsreis voor me.
Zo is ´on a paper journey´ ontstaan en ik hoop dat het een interessante reis wordt.

Mijn streven is om regelmatig iets moois te laten zien om mijn blog. Dan kan je denken aan een kaartje, een doosje of leuke verpakking, een mini album of een 3D projectje. Zolang het maar gemaakt is van (mooi)papier.

Hieronder een kleine collage van een aantal dingen die ik recent heb gemaakt om een indruk te geven wat jullie kunnen verwachten. Vanaf mijn volgende blogbericht zal ik laten zien met welke materialen ik iets gemaakt heb. 

 
Leuke cadeau tags gemaakt met de scallop tag topper!

Happy journey!

1 opmerking: