vrijdag 29 januari 2016

Workshop mogelijkheden



Heb je zin om een keer iets leuks te doen met je vriendinnen, collega's, familieleden? Kijk dan bij onderstaande workshop mogelijkheden, er zit vast wel iets voor je bij!

Stampin'Up! party:
De party wordt bij jou thuis gegeven en je nodigt zelf je vrienden/familie uit. Tijdens deze party kunnen jullie kennismaken met de mooie producten van Stampin' Up! en gaan jullie iets leuks maken wat we samen overlegd hebben.
Je kan hierbij denken aan een leuke kaart, een mooi doosje, een cadeauverpakking, slingers etc. 
Er zal voldoende tijd zijn om vragen te stellen, lekker in de catalogus te kijken en eventueel producten te bestellen. Afhankelijk van de bestellingen die er die avond worden gedaan maak je zelf nog kans op gratis producten. 

Workshop voor een hele dag:
Op 5 maart organiseer ik samen met mijn Stampin'Up! vriendin Maaike een workshop in Rotterdam Ommoord. 
Voor meer informatie zie mijn blogbericht van 29 januari. De kosten voor deze workshop bedragen € 35,00 inclusief lunch en het duurt van 10.00 tot 16.00 uur.
Wil je zoiets een keer in kleine kring organiseren, neem dan contact met me op en dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden.

Workshop voor een dagdeel (ochtend, middag of avond):
De mogelijkheid bestaat om bij mij thuis een workshop te volgen.
Van te voren wordt aangegeven wat we gaan maken en met welke materialen. Het kan dus zijn dat er een stempelset in de spotlights staat of dat we ervoor kiezen om verpakkingen en doosjes te maken. 
Er is veel mogelijk en mocht je liever een privé workshop willen volgen met je eigen vriendinnen/collega's etc dan bepalen jullie mede wat er gemaakt gaat worden.

Koffie en kaart:
Om de kennismaking met Stampin'Up! wat makkelijker voor je te maken is het mogelijk om onder het genot van een kopje koffie of thee een kaart bij mij te komen maken. De kosten zijn € 3,50 en het duurt ongeveer een uurtje.



Heb je interesse in één van bovenstaande opties of heb je nog vragen dan kun je me mailen op onapaperjourney@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten