zaterdag 6 februari 2016

Creatieve Harten Bloghop - Love is in the air







 

Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! Het is bijna Valentijnsdag en daarom showen we vandaag een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Love is in the Air”.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

Ik ben aan de slag gegaan met de stempelset Beautiful Ride.  Ik vind die kever zo'n leuke auto en zag dat hondje al vrolijk uit het raam hangen.
Nou ben ik echter niet zo van het "valentijns rood" en ook niet van al die hartjes dus ik heb besloten om met diverse tinten roze te werken en het aantal hartjes te beperken. 

Ik heb eerst zitten kliederen met inkt en een water color pen, maar dat was niet helemaal naar mijn zin (ik laat het voorbeeld dadelijk wel zien). Het was wel leuk om even zo te kliederen maar ik vond het eindresultaat te donker. Dus toen ben ik overgestapt naar de baby wipe techniek en zo kwam er toch een vrolijke kever te voorschijn die ook nog eens wat "love" uitstraalt.






Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.  SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Helmy Goyer, veel plezier met haar creatie!
*Onderaan de blogpost een lijst met linkjes naar alle deelnemers en de volgorde van de bloghop*



http://helmygoyer.blogspot.com/2016/02/bloghop-love-is-in-air.html

19 opmerkingen:

  1. Wat een gave stempel is het toch ook van die VW.
    SU-per leuk gedaan. groetjes JOlan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke auto! Heb hem nog niet, maar is zo leuk!Mooie kaartjes heb je ermee gemaakt, het hondje is too cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk,Karin! ik moet die baby wipe techniek ook maar eens toepassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooit was er die heerlijke film: The Love Bug, moet daar steeds aan terug denken bij het zien van deze Kever. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, maar had moeite met de tekst te lezen dat zwart op blauw en kleine letters dat ik eigenlijk alleen plaatjes heb gekeken..... ben gek op die kever en leuk met die hartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh nu wil ik die VW kever ook!! Gaaf kaartje Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes heb je gemaakt met die kever!!! Ben gek op die auto... en dan toch te bedenken dat ik deze stempelset nog steeds niet heb... wordt nu toch wel tijd om het toch aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf!! Bedankt voor het mee-hoppen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd zeg, ik dacht eerst dat je op designpapier had gestempeld, maar dit is nog veel mooier!
    Nog weer iets voor op mijn "to-do".

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi, ik zei het je gister al, ik vind je kaartje écht geweldig!! En hij komt ook zeker op mijn case lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke combinatie van verschillende stempelsets!

    BeantwoordenVerwijderen